Один із світових лідерів на ринку харчових продуктів та товарів побутової хімії Unilever має намір удвічі скоротити використання первинного пластику до 2025 року. Про це йдете в заяві компанії, передає CNBC.
Бізнес, який включає такі бренди як Dove, Lipton та Calve, заявив, що досягне поставленої мети, скоротивши «абсолютне використання пластикової упаковки» на понад 100 000 тонн і «прискоривши використання переробленого пластику».
Компанія також пообіцяла «допомогти зібрати та переробити більше пластикового пакування, ніж продає». Наразі обсяги виробництва пластикового пакування Unilever складає близько 700 000 тонн на рік.
Першим кроком для компанії має стати зміна портфелю, яка передбачає радикальний перегляд того, в якому вигляді її продукти з’являтимуться на полицях магазинів.
«Ми повинні перемістити продукти, які наразі упаковані в абсолютно новий пластик, у більш легкі матеріали, які використовують більше переробленого пластику», повідомив гендиректор компанії Алан Джоуп.
Нагадаємо: раніш про наміри запровадити багаторазову упаковку заявили Nestle, PepsiCo, Mondelez, Danone, , Tide, Cascade, Oral-B та інші.