Швейцарський виробник харчових продуктів Nestle планує повернути акціонерам до $20,13 млрд протягом наступних трьох років і реорганізувати свій бізнес питної води у зв’язку з суттєвим уповільненням зростання продажів, передає Reuters.
Органічне зростання, що не враховує вплив коливань валютних курсів і придбань, сповільнилося до 3,7% в третьому кварталі з 3,9% у другому на тлі невеликого зниження цін на продукцію компанії, повідомила швейцарська корпорація. Показник збігся з прогнозом аналітиків, опитаних компанією.
Акції Nestle знизилися на 0,9% на тлі новин про уповільнення фінансових показників.
Компанія вирішила повернути акціонерам до $20,13 млрд у період з 2020 по 2022 рік, в основному в формі зворотного викупу акцій, але можливі і спеціальні дивіденди.
Nestle також оголосила, що реорганізує свій бізнес питної води, що продемонстрував слабке органічне зростання в 0,5% за 9 місяців. Він буде інтегрований в три географічних підрозділи. Бренди бутильованої води Nestle включають Perrier і San Pellegrino.