Станом на вечір 22 листопада вміст нафтопродуктів на місці аварії «сірого» танкера «Делфі» (район пляжу «Дельфін») перевищив граничну норму в 90 разів.
Про це повідомляє Zahid.net з посиланням на заступника начальника Держекоінспекції Кримсько-Чорноморського округу Миколу Гаврикова.
Пресслужба Адміністрації морських портів України повідомляє, що ліквідація наслідків аварії танкера біля одеського пляжу триває:
«Працюємо майже цілодобово. Щоб запобігти забрудненню значної площі пляжу станом на 20:30 фахівці екологічного підрозділу АМПУ встановили спеціалізоване сорбуюче бонове загородження уздовж берегової лінії. Це дозволить зібрати нафтопродукти, що хвилею несе на берег».
В той же час, в АМПУ зазначають, що сильні хвилі заважають проведенню операції у повному обсязі.
Нагадаємо, що екіпаж «Делфі» було евакуйовано у примусовому порядку, адже моряки довгий час відмовлялися покидати судно, посилаючись на відсутність вказівок від власника. За даними капітана Одеського порту, судновласник забороняв морякам евакуюватися, а саме судно немає відповідних документів.
Видання dumskaya.net з посиланням на джерело у правоохоронних органах повідомляє, що танкер «Делфі» імовірно здійснював контрабанду нафтопродуктів.
Саме з цим, вважає джерело видання, пов'язане тривале перебування танкера у відкритому морі (за інформацією ЗМІ, танкер стояв біля Одеси з травня 2019 року – прим.ред.), мінімальний склад екіпажу, відмова від евакуації, а також брехня компетентних органів з приводу відсутності «незаконного і небезпечного для екології вантажу».
Нагадаємо, голова Одеської ОДА Максим Куций на свої сторінці у Facebook запевнив, що на борту «Делфі» немає вантажу,який міг би нести загрозу екологічній ситуації в регіоні.
Як раніше повідомляв Mind, танкер «Делфі» сів на мілину в районі пляжу «Дельфін» в ніч на 22 листопада після того, як його штормом зірвало з якоря.
Судно «DELFI» (танкер-бункерувальник, власник – компанія, зареєстрована у Бірмінгемі) належить власнику з Великобританії, порт приписки знаходиться в Румунії. Саме судно – «сіре»: з кінця 2018 року в нього відсутні суднові документи. З травня 2019 го танкер стояв на якорі в Одеській затоці.