Французький виробник товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE досяг угоди про придбання американської мережі роздрібної торгівлі ювелірними виробами Tiffany & Co за $16,2 млрд. Про це пише CNBC.
Зазначається, що LVMH заплатить $135 за акцію Tiffany. Це приблизно на 13% вище спочатку запропонованої ціни в $120 за папір.
В 2018 році ювелірні вироби були однією з найсильніших галузей індустрії розкоші, згідно з даними консалтингового агентства Bain & Co, яке прогнозує, що продажі на світовому ринку з оборотом $20 млрд мають вирости цього року на 7%.
Tiffany, заснована в 1837 році в Нью-Йорку та показана в фільмі 1961 року «Сніданок у Тіффані» боролась з падінням протягом останніх кількох років.
Аналітики Credit Suisse і Cowen говорять, що вартість Tiffany може складати приблизно $140-$160 за акцію.
Щорічний дохід паризької LMVH складає близько $50 млрд від таких брендів, як Louis Vuitton і Dom Perignon. Придбання Tiffany дало б LVMH змогу отримати більше покупців у США.
LVMH планує розділити бренди Bulgari і Tiffany, після того, як відбудеться угода. Основні конкуренти компанії, такі як власник Gucci Kering та швейцарська Richemont, якій належить Cartier, також розширюють свою присутність в ювелірній галузі вищого класу.
Угода, яка буде оплачена коштами, одноголосно схвалена радами директорів обох компаній і, як очікується, буде закрита в середині 2020 року.
Купівля Tiffany є найбільшою угодою в історії LVMH.
LVMH, яка протягом багатьох років шукає шляхи розширення на американському ринку, направила Tiffany попередню, необов'язкову пропозицію раніше цього місяця, в рамках пропозиції LVMH оцінила Tiffany приблизно в $120 за акцію.
Як повідомлялось, Tiffany & Co попросила компанію LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton) збільшити суму пропозиції про придбання, оскільки запропоновані $14,5 млрд є, на її думку, недостатніми.