Соцмережа Instagram, яка належить Facebook Inc., вводить обов'язкове зазначення дати народження при реєстрації нових користувачів, щоб розширити рекламу продуктів, не призначених для дитячої аудиторії, пише Reuters з посиланням на слова директора Instagram з продуктів Вішала Шаха.
«Instagram з середи почне вимагати від усіх нових користувачів вказувати свою дату народження, розширюючи аудиторію для реклами алкоголю та інших продуктів, не призначених для дітей, при цьому посилюючи захист для дитячої аудиторії», – зазначив він.
Досі правила Instagram дозволяли реєструватися користувачам старше 13 років. Як уточнили в прес-службі Instagram, зміна дати народження в акаунті в Facebook спричинить зміни в даті, зазначеній в Instagram-акаунті.
При цьому дату народження не зможуть бачити інші користувачі, наголосили в компанії.
Крім того, в найближчі тижні Instagram надасть користувачам можливість блокувати повідомлення від людей, на яких вони не підписані, а компаніям і відомим особистостям нововведення дасть змогу обмежувати перегляд своїх повідомлень неповнолітніми, зазначає видання.
Нова функція почне свою роботу з середи в тестовому режимі – в подальшому в компанії будуть оцінювати необхідність введення такої функції на постійній основі.
Раніше повідомлялося, що Instagram тестує нову функцію: кількість лайків під фото тепер буде не видно.