Група Kering (бренди Gucci і Balenciaga) мільярдера Франсуа Піно почала переговори про купівлю італійського бренду люксових пуховиків Moncler, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Зазначається, що угода може стати відповіддю Піно своєму конкуренту – власнику концерну Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернару Арно, який нещодавно купив Tiffany за $16,2 млрд.
Поки що переговори про угоду на початковій стадії.
Як пише видання, купівля бренду пуховиків Moncler не буде простою, оскільки має отримати схвалення власника спортивного бренду Ремо Руффіні, інвестфонду якого належить 22,5% компанії. Зараз Moncler оцінюють в $11 млрд.
Угода потрібна Піно не тільки для того, щоб позмагатися з LVMH. Kering хоче диверсифікувати пакет і знизити залежність групи від Gucci, яка забезпечила понад 3/4 всього операційного прибутку групи в першому півріччі.
На думку видання, угода обіцяє бути вигідною, оскільки заможні люди активно відмовляються від дорогих костюмів, краваток і годинників і все більше віддають перевагу стилю casual.
Пуховики, які є «візитною карткою» Moncler, також більше не вважаються «уніформою» для поїздки на гірськолижний курорт, і можуть стати предметом повсякденного гардеробу.
На новинах про можливу покупку акції Kering в Парижі зросли на 1,2%, у Moncler – на 12%. Загалом з початку року акції Moncler подорожчали на 33%.