Власник Gucci і Balenciaga може купити італійську Moncler за $11 млрд
Угода має бути вигідною, оскільки багатії сьогодні відмовляються від костюмів і надають перевагу стилю casual

Група Kering (бренди Gucci і Balenciaga) мільярдера Франсуа Піно почала переговори про купівлю італійського бренду люксових пуховиків Moncler, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Зазначається, що угода може стати відповіддю Піно своєму конкуренту – власнику концерну Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернару Арно, який нещодавно купив Tiffany за $16,2 млрд.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Поки що переговори про угоду на початковій стадії.
Як пише видання, купівля бренду пуховиків Moncler не буде простою, оскільки має отримати схвалення власника спортивного бренду Ремо Руффіні, інвестфонду якого належить 22,5% компанії. Зараз Moncler оцінюють в $11 млрд.
Угода потрібна Піно не тільки для того, щоб позмагатися з LVMH. Kering хоче диверсифікувати пакет і знизити залежність групи від Gucci, яка забезпечила понад 3/4 всього операційного прибутку групи в першому півріччі.
На думку видання, угода обіцяє бути вигідною, оскільки заможні люди активно відмовляються від дорогих костюмів, краваток і годинників і все більше віддають перевагу стилю casual.
Пуховики, які є «візитною карткою» Moncler, також більше не вважаються «уніформою» для поїздки на гірськолижний курорт, і можуть стати предметом повсякденного гардеробу.
На новинах про можливу покупку акції Kering в Парижі зросли на 1,2%, у Moncler – на 12%. Загалом з початку року акції Moncler подорожчали на 33%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.