За перші півроку з моменту випуску в серпні 2018 року Magic Leap продала 6 тисяч окулярів доповненої реальності One Creator's Edition, а планувала продати 1 млн примірників, повідомляє The Information.
В результаті план продажів довелося знизити до 100 тисяч примірників у перший рік, пише видання.
Можливо, причина слабких продажів – в ціні: одна пара окулярів коштує $2300.
Справи у Magic Leap йдуть не дуже: за даними видання, компанія не отримує прибутків, і щомісяця втрачає близько $40 млн. Стартап почав звільняти людей. Скільки людей з 1700 співробітників звільнено, невідомо, але скорочення торкнулися кількох відділів.
Крім того, з компанії звільнилися два топ-менеджера: фінансовий директор Скотт Генрі і віце-президент Джон Гаета. Раду директорів покинули глава Google Сундар Пічаї і колишній виконавчий директор Qualcomm Пол Джейкобс.
Зараз Magic Leap, яка вже залучила $2,6 млрд, шукає інвесторів, щоб вкласти кошти в розробку другої версії окулярів. На їх створення може піти кілька років, розповів колишній співробітник компанії.
Коли вийшла стаття в The Information, директор з маркетингу Деніел Дієз на нараді звинуватив журналістів у неправдивості, а статтю назвав клікбейтом. Офіційно в компанії сказали, що замітка містить некоректні відомості.