Magic Leap продала за півроку 6000 шт. AR-окулярів, а збиралася продати мільйон

Щомісяця компанія втрачає близько $40 млн, почалися звільнення

фото Bram Van Oost / Unsplash

За перші півроку з моменту випуску в серпні 2018 року Magic Leap продала 6 тисяч окулярів доповненої реальності One Creator's Edition, а планувала продати 1 млн примірників, повідомляє The Information.

В результаті план продажів довелося знизити до 100 тисяч примірників у перший рік, пише видання.

Можливо, причина слабких продажів – в ціні: одна пара окулярів коштує $2300.

Справи у Magic Leap йдуть не дуже: за даними видання, компанія не отримує прибутків, і щомісяця втрачає близько $40 млн. Стартап почав звільняти людей. Скільки людей з 1700 співробітників звільнено, невідомо, але скорочення торкнулися кількох відділів.

Крім того, з компанії звільнилися два топ-менеджера: фінансовий директор Скотт Генрі і віце-президент Джон Гаета. Раду директорів покинули глава Google Сундар Пічаї і колишній виконавчий директор Qualcomm Пол Джейкобс.

Зараз Magic Leap, яка вже залучила $2,6 млрд, шукає інвесторів, щоб вкласти кошти в розробку другої версії окулярів. На їх створення може піти кілька років, розповів колишній співробітник компанії.

Коли вийшла стаття в The Information, директор з маркетингу Деніел Дієз на нараді звинуватив журналістів у неправдивості, а статтю назвав клікбейтом. Офіційно в компанії сказали, що замітка містить некоректні відомості.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS