Magic Leap продала за півроку 6000 шт. AR-окулярів, а збиралася продати мільйон
Щомісяця компанія втрачає близько $40 млн, почалися звільнення

За перші півроку з моменту випуску в серпні 2018 року Magic Leap продала 6 тисяч окулярів доповненої реальності One Creator's Edition, а планувала продати 1 млн примірників, повідомляє The Information.
В результаті план продажів довелося знизити до 100 тисяч примірників у перший рік, пише видання.
Можливо, причина слабких продажів – в ціні: одна пара окулярів коштує $2300.
Справи у Magic Leap йдуть не дуже: за даними видання, компанія не отримує прибутків, і щомісяця втрачає близько $40 млн. Стартап почав звільняти людей. Скільки людей з 1700 співробітників звільнено, невідомо, але скорочення торкнулися кількох відділів.
Крім того, з компанії звільнилися два топ-менеджера: фінансовий директор Скотт Генрі і віце-президент Джон Гаета. Раду директорів покинули глава Google Сундар Пічаї і колишній виконавчий директор Qualcomm Пол Джейкобс.
Зараз Magic Leap, яка вже залучила $2,6 млрд, шукає інвесторів, щоб вкласти кошти в розробку другої версії окулярів. На їх створення може піти кілька років, розповів колишній співробітник компанії.
Коли вийшла стаття в The Information, директор з маркетингу Деніел Дієз на нараді звинуватив журналістів у неправдивості, а статтю назвав клікбейтом. Офіційно в компанії сказали, що замітка містить некоректні відомості.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].