28 листопада, у Києві, вже вдруге прогримів масштабний GLOBAL INSPIRING FORUM 2019: концепція 5G.
Учасники форуму в рамках концепції івенту за один день пройшли 5G шлях від розуміння правил глобального нового світу, економіки вражень і інструментів пропозиції ідей до підвищення особистої продуктивності без стресу завдяки ідейному маркетингу, інноваціям та новим цінностям, заснованим на лояльності клієнтів.
Понад 700 учасників події – власників і топ-менеджерів великого і середнього бізнесу України та інших країн – дізналися про новітні принципи ведення бізнесу в новій реальності від успішних підприємців Європи і США, які безпосередньо консультують сильних світу цього.
На одній сцені форуму виступили титани світового інтелекту, які допомагають виводити бізнес на глобально новий рівень: К’єлл Нордстрем, Джозеф Пайн, Йерун ван Хейл, Девід Аллен і засновниця KA Group Олена Жупікова.
К'єлл Нордстрем – феноменальний і харизматичний шведський економіст, футуролог, професор Стокгольмської школи бізнесу, мислитель, автор бізнес-бестселерів «Бізнес в стилі фанк», «Караоке-капіталізм» і «Urban Express: 15 правил нового світу, в якому головні ролі у міст і жінок «почав свій виступ інтригуюче: «Майбутнє не можна досліджувати, бо воно ще не настало. Але ми можемо описати, як виглядає світ зараз, і можемо спрогнозувати, який наш наступний крок».
Професор Нордстрем в рамках кейноута поділився знаннями про три сили, які впливають на наш контекст – економіку, бізнес і т.д., про деглобалізацію, блокчейн, криптовалюту, про нову мову економіки, про «дике» знання, клани, світовий код, а також про чотирьох джинів, які вже випущені.
Ці 4 джина – 4 тренди, які формують наш сучасний світ.
ДЖОЗЕФ ПАЙН – американський дослідник в області маркетингу, автор бестселерів «Масова кастомізация», «Автентичність» і бестселера «Економіка вражень. Конкуренція за час, увагу і гроші клієнта», відповів на ключове питання: що таке економіка вражень і як розвивати бізнес в її умовах?
«Хочете заробляти гроші – надавайте враження – запам'ятовується досвід.
Головна відмінність між послугою і досвідом – час. Послуга дозволяють економити час. А досвід, навпаки, робить ваш час таким, що запамя’товується, – стверджує Пайн.
Наприклад, Uber надає класну послугу. Перший раз – взагалі як магія. Швидко. Зручно. Зрозуміло. А ось AirBnB надає досвід. Він дозволяє прожити в іншому місті у своїй квартирі, як місцевий житель – відчути це. Він продає класно проведений час. AirBnB – це добре проведений час. Uber – це добре заощаджений час.
Допоможіть клієнту досягти того результату, якого він хоче.
Це вищий рівень вражень. І природно, найдорожчий. Пам'ятайте: ви то, за що ви берете гроші:
Вибір за вами, на який з цих ступенів економічної прогресії ви хочете бути!»
ЙЕРУН ВАН ХЕЙЛ – співзасновник і стратег Oak & Morrow, студії стратегічного дизайну в Нідерландах. Експерт в UX-дизайні і пітчингу ідей для різної аудиторії, автор бестселера «Подай ідею. Як закохати інших в те, що ти придумав».
Йерун брав участь в безлічі різних проектів – від автоматизованих систем прикордонного контролю в аеропорту Скіпхол до зазначеного премією CES Innovation лазерного проектора Smart Beam, про те, як подавати ідеї, як закохати інших в те, що ви придумали?
«Чому ідеї провалюються? По-перше, так часто буває, що ідея дійсно погана. Або ще одна улюблена версія всіх, хто дуже любить себе: бо інші не змогли оцінити геніальність моєї ідеї. А може не варто перекладати провину на інших? Усі творці ідей бачать світ, якого ще НЕМАЄ.
Подивіться на проблему під іншим кутом – може, провал настав, тому що ви просто не змогли переконати інших у класності своєї ідеї, – радить Йерун.
Складно класно піднести ідею, якщо ви переборщили з конкретикою, включили режим Рембо – коли друга сторона не відразу погодилася з вами, а ви вирішили різко перейти в наступ, занадто закохані в свою ідею і не подбали про те, щоб провести хороший неупереджений аналіз ринку, і якщо ви твердо вирішили, що всі вже обожнюють вашу ідею.
Успіх вашої ідеї – це 10% сама ідея, а 90% – люди Справа не в вас. Те наскільки ви розумні – не найважливіше.
Готуючись до презентації своєї ідеї, дайте відповідь на 3 ключові питання: Яка ваша мета? Кого вам потрібно переконати? Як ви будете їх переконувати?»
ОЛЕНА ЖУПІКОВА – фаундер та ідейний натхненник KA Group, натхненно показала різницю між двома типами цілей: невротичною, коли ти намагаєшся наслідувати когось, довести комусь свою велику силу і робиш щось собі невластиве, страждаючи на всьому шляху досягнення результатів.
І метою – своєю, власною, тією, що захоплює тебе повністю, – вона доступна для огляду, зрозуміла, тому наповнює енергією і приносить справжнє задоволення на всьому шляху її досягнення.
Олена поділилася основними висновками = девізами по життю:
ДЕВІД АЛЛЕН – автор унікальної методики GTD® і світового бестселера «Як привести справи до ладу: мистецтво продуктивності без стресу», виданого в кількості 2 млн книг і перекладеного на 25 мов світу, стверджує, що наш мозок призначений для того, щоб генерувати ідеї, а не утримувати їх.
«Нічого в світі кардинально не змінилося. Змінилася частота інформації і швидкість, яка вам потрібна, щоб впоратися з цією інформацією. І як швидко ви зможете впоратися за допомогою нових методів. Це справжнє бойове мистецтво, – резюмував Девід.
Якщо ви відсутні тут і зараз, це значить, що ви не готові до цих завдань. Вам потрібно навчитися організовувати свої завдання.
5 кроків організації своїх справ:
Це насправді нелегко, але ця механіка допоможе вам спростити життя і вирішувати всі свої завдання швидко, успішно і ефективно».
Детальніше про виступи спікерів Global Inspiring Forum 2019: http://bit.do/fj9wS
KA Group – premium class business events operator