У Києві відбувся другий GLOBAL INSPIRING FORUM 2019
Pekлama

У Києві відбувся другий GLOBAL INSPIRING FORUM 2019

В українській столиці виступили титани світового інтелекту, які допомагають виводити бізнес на глобально новий рівень

У Києві відбувся другий GLOBAL INSPIRING FORUM 2019

28 листопада, у Києві, вже вдруге прогримів масштабний GLOBAL INSPIRING FORUM 2019: концепція 5G.

Учасники форуму в рамках концепції івенту за один день пройшли 5G шлях від розуміння правил глобального нового світу, економіки вражень і інструментів пропозиції ідей до підвищення особистої продуктивності без стресу завдяки ідейному маркетингу, інноваціям та новим цінностям, заснованим на лояльності клієнтів.

Понад 700 учасників події – власників і топ-менеджерів великого і середнього бізнесу України та інших країн – дізналися про новітні принципи ведення бізнесу в новій реальності від успішних підприємців Європи і США, які безпосередньо консультують сильних світу цього.

На одній сцені форуму виступили титани світового інтелекту, які допомагають виводити бізнес на глобально новий рівень: К’єлл Нордстрем, Джозеф Пайн, Йерун ван Хейл, Девід Аллен і засновниця KA Group Олена Жупікова.

К'єлл Нордстрем – феноменальний і харизматичний шведський економіст, футуролог, професор Стокгольмської школи бізнесу, мислитель, автор бізнес-бестселерів «Бізнес в стилі фанк», «Караоке-капіталізм» і «Urban Express: 15 правил нового світу, в якому головні ролі у міст  і жінок «почав свій виступ інтригуюче: «Майбутнє не можна досліджувати, бо воно ще не настало.  Але ми можемо описати, як виглядає світ зараз, і можемо спрогнозувати, який наш наступний крок».

Професор Нордстрем в рамках кейноута поділився знаннями про три сили, які впливають на наш контекст – економіку, бізнес і т.д., про деглобалізацію, блокчейн, криптовалюту, про нову мову економіки, про «дике» знання, клани, світовий код, а також про чотирьох джинів, які вже випущені. 

Ці 4 джина – 4 тренди, які формують наш сучасний світ.

  • Джин № 1 – СО2 – зміна клімату.  Джин, який впливає на все, що ми робимо.
  • Джин № 2 – капіталізм.  По суті, капіталізм – це машина, яка відсортовує ефективні дії, активності від неефективних.  Капіталізм – це мова, на якій ми всі говоримо і добре розуміємо один одного.  Вам потрібно вміти розмовляти цією мовою, якщо ви, звичайно, не Північна Корея.
  • Джин №3 – жінка – зростання міст.  З 200 країн ми отримаємо 668 міст.  І нам потрібно розвивати бізнес з думкою про те, що сила міст зростає. Китайська комуністична партія вже вирішила, що у них в майбутньому буде 19 мега міст з 17 млн. Людей в кожному.  Навіщо? Тому що 1 ідея + ідея 2 = ідея 3. Якщо стільки людей будуть знаходитися поруч в одному місці, це може привести до народження безлічі нових ідей.
  • Джин №4 – діджиталізація. Все, що можна оцифрувати, буде оцифровано і скопійовано. І це відбувається в кожній галузі. Це 4 сили, які вже не зупинити, і саме вони визначають світ, в якому ми живемо.  Добре чи погано?  Це ми не знаємо, але такий наш світ зараз».

ДЖОЗЕФ ПАЙН – американський дослідник в області маркетингу, автор бестселерів «Масова кастомізация», «Автентичність» і бестселера «Економіка вражень. Конкуренція за час, увагу і гроші клієнта», відповів на ключове питання: що таке економіка вражень і як розвивати бізнес в її умовах?

«Хочете заробляти гроші – надавайте враження – запам'ятовується досвід.

Головна відмінність між послугою і досвідом – час. Послуга дозволяють економити час. А досвід, навпаки, робить ваш час таким, що запамя’товується, – стверджує Пайн.

Наприклад, Uber надає класну послугу. Перший раз – взагалі як магія. Швидко. Зручно. Зрозуміло. А ось AirBnB надає досвід.  Він дозволяє прожити в іншому місті у своїй квартирі, як місцевий житель – відчути це.  Він продає класно проведений час. AirBnB – це добре проведений час. Uber – це добре заощаджений час. 

Допоможіть клієнту досягти того результату, якого він хоче.

Це вищий рівень вражень.  І природно, найдорожчий.  Пам'ятайте: ви то, за що ви берете гроші:

  • Якщо за сировину – то за матеріали
  • За товари = речі
  • Послуги = дії
  • Враження = час
  • Трансформації = результат

Вибір за вами, на який з цих ступенів економічної прогресії ви хочете бути!»

ЙЕРУН ВАН ХЕЙЛ – співзасновник і стратег Oak & Morrow, студії стратегічного дизайну в Нідерландах. Експерт в UX-дизайні і пітчингу ідей для різної аудиторії, автор бестселера «Подай ідею. Як закохати інших в те, що ти придумав».

Йерун брав участь в безлічі різних проектів – від автоматизованих систем прикордонного контролю в аеропорту Скіпхол до зазначеного премією CES Innovation лазерного проектора Smart Beam, про те, як подавати ідеї, як закохати інших в те, що ви придумали?

«Чому ідеї провалюються? По-перше, так часто буває, що ідея дійсно погана.  Або ще одна улюблена версія всіх, хто дуже любить себе: бо інші не змогли оцінити геніальність моєї ідеї.  А може не варто перекладати провину на інших? Усі творці ідей бачать світ, якого ще НЕМАЄ.

Подивіться на проблему під іншим кутом – може, провал настав, тому що ви просто не змогли переконати інших у класності своєї ідеї, – радить Йерун.

Складно класно піднести ідею, якщо ви переборщили з конкретикою, включили режим Рембо – коли друга сторона не відразу погодилася з вами, а ви вирішили різко перейти в наступ, занадто закохані в свою ідею і не подбали про те, щоб провести хороший неупереджений аналіз ринку,  і якщо ви твердо вирішили, що всі вже обожнюють вашу ідею.

Успіх вашої ідеї – це 10% сама ідея, а 90% – люди Справа не в вас. Те наскільки ви розумні – не найважливіше.

Готуючись до презентації своєї ідеї, дайте відповідь на 3 ключові питання: Яка ваша мета?  Кого вам потрібно переконати?  Як ви будете їх переконувати?»

ОЛЕНА ЖУПІКОВА – фаундер та ідейний натхненник KA Group, натхненно показала різницю між двома типами цілей: невротичною, коли ти намагаєшся наслідувати когось, довести комусь свою велику силу і робиш щось собі невластиве, страждаючи на всьому шляху досягнення результатів.

І метою – своєю, власною, тією, що захоплює тебе повністю, – вона доступна для огляду, зрозуміла, тому наповнює енергією і приносить справжнє задоволення на всьому шляху її досягнення.

Олена поділилася основними висновками = девізами по життю:

  • Шукайте свої цілі.  Чужі цілі вбивають!
  • Ловіть течію!
  • Досягайте успіху через задоволення!
  • Вчіться безперервно!
  • Шукайте своїх людей – відкритих до сприйняття!
  • Спілкуйтеся зі своїми клієнтами особисто!

ДЕВІД АЛЛЕН – автор унікальної методики GTD® і світового бестселера «Як привести справи до ладу: мистецтво продуктивності без стресу», виданого в кількості 2 млн книг і перекладеного на 25 мов світу, стверджує, що наш мозок призначений для того, щоб генерувати ідеї, а не утримувати їх.

«Нічого в світі кардинально не змінилося.  Змінилася частота інформації і швидкість, яка вам потрібна, щоб впоратися з цією інформацією.  І як швидко ви зможете впоратися за допомогою нових методів. Це справжнє бойове мистецтво, – резюмував Девід.

Якщо ви відсутні тут і зараз, це значить, що ви не готові до цих завдань. Вам потрібно навчитися організовувати свої завдання.

5 кроків організації своїх справ:

  1. ЗБІР: зберіть то, що вимагає вашої уваги, у один інбокс
  2. ОБРОБКА: роз'ясніть, що кожна задача означає
  3. ОРГАНІЗАЦІЯ: розмістіть задачу там, де це повинно бути (позбавтесь, архівуйте, додайте до списку проектів і т.д.)
  4. ОГЛЯД: переглядайте список задач та проектів регулярно
  5. ВИКОНАННЯ: просто робіть справи

Це насправді нелегко, але ця механіка допоможе вам спростити життя і вирішувати всі свої завдання швидко, успішно і ефективно».

Детальніше про виступи спікерів Global Inspiring Forum 2019: http://bit.do/fj9wS

KA Group – premium class business events operator

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло