Компанія Mail.ru Group запустить в 2020 році власний єдиний відеосервіс, який має скласти конкуренцію YouTube.
Про це гендиректор холдингу Mail.ru Group Борис Добродєєв заявив в інтерв’ю для РБК.
Назву майбутнього сервісу Добродєєв поки не розкрив. За його словами, це буде не «лобовий» конкурент YouTube.
«Ми зробимо сервіс на свій лад», – зазначив він.
«Ми вважаємо, що будь-який плеєр, будь-яка стрічка новин, будь-який формат типу stories повинні розраховуватися персоніфіковано на основі рекомендацій для конкретної людини. Є світ умовно рекомендаційного відео, яке монетизується рекламою. У ньому конкурують за максимальну кількість переглядів, проведений час і поступово змішуються практично всі види контенту: і призначений для користувача контент, і так званий PUGC (professional user generated content, професійний користувальницький контент – Mind). Ми наразі насамперед за безкоштовну модель» – заявив гендиректор Mail.ru Group.
Натомість відеосервіс YouTube, на думку Добродєєва, поступово «стає цифровим телевізором».
Нагадаємо, компанії Mail.ru Group належать однойменні портал та поштовий сервіс, соціальні мережі «Однокласники» і «Вконтакте», месенджери ICQ і TamTam, сервіси «Дзига», YouDrive, Delivery Club та інші.
Як писав Mind, Іран збирається відключити інтернет та перейти на «інтранет», щоб контролювати, які сайти та контент бачитимуть іранці.