Mail.ru запустить конкурента YouTube, але «на свій лад»

«YouTube поступово стає цифровим телевізором» – гендиректор Mail.ru Group

Зліва направо: Борис Добродєєв та Деніел Чжан
Facebook/Mail.ru Group

Компанія Mail.ru Group запустить в 2020 році власний єдиний відеосервіс, який має скласти конкуренцію YouTube.

Про це гендиректор холдингу Mail.ru Group Борис Добродєєв заявив в інтерв’ю для РБК.

Назву майбутнього сервісу Добродєєв поки не розкрив. За його словами, це буде не «лобовий» конкурент YouTube.

«Ми зробимо сервіс на свій лад», – зазначив він.

«Ми вважаємо, що будь-який плеєр, будь-яка стрічка новин, будь-який формат типу stories повинні розраховуватися персоніфіковано на основі рекомендацій для конкретної людини. Є світ умовно рекомендаційного відео, яке монетизується рекламою. У ньому конкурують за максимальну кількість переглядів, проведений час і поступово змішуються практично всі види контенту: і призначений для користувача контент, і так званий PUGC (professional user generated content, професійний користувальницький контент – Mind). Ми наразі насамперед за безкоштовну модель» – заявив гендиректор Mail.ru Group.

Натомість відеосервіс YouTube, на думку Добродєєва, поступово «стає цифровим телевізором».

Нагадаємо, компанії Mail.ru Group належать однойменні портал та поштовий сервіс, соціальні мережі «Однокласники» і «Вконтакте», месенджери ICQ і TamTam, сервіси «Дзига», YouDrive, Delivery Club та інші.

Як писав Mind, Іран збирається відключити інтернет та перейти на «інтранет», щоб контролювати, які сайти та контент бачитимуть іранці.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS