Американці здійснили рекордний обсяг покупок в інтернет-магазинах у зимові свята, передає Reuters з посиланням на щорічний звіт платіжної системи Mastercard Inc.
Онлайн-продажі з 1 листопада по 24 грудня підскочили на 18,8% порівняно з аналогічним періодом 2018 року, склавши 14,6% від загального обсягу продажів у країні, вказано в звіті під назвою SpendingPulse.
Сукупні роздрібні продажі без урахування автомобілів в свята виросли на 3,4%.
Цей факт не пройшов повз увагу президента США Дональда Трампа.
«Святкові роздрібні продажі в 2019 році зросли на 3,4% порівняноз минулим роком, найбільший показник в історії США. Вітання, Америка!», – написав Трамп в Twitter.
2019 HOLIDAY RETAIL SALES WERE UP 3.4% FROM LAST YEAR, THE BIGGEST NUMBER IN U.S. HISTORY. CONGRATULATIONS AMERICA!
– Donald J. Trump (@realDonaldTrump) December 25, 2019
Національна федерація рітейлерів (National Retail Federation, NRF) прогнозувала збільшення продажів у свята на 3,8-4,2%. Середні темпи зростання за останні п'ять років становлять 3,7%.
Останні два місяці року – найважливіший період для американських рітейлерів, оскільки в деяких компаніях на нього припадає до 40% річних продажів. При цьому найбільш активним вважається безпосередньо сам святковий сезон, з Дня подяки до Різдва. Однак в 2019 році День подяки, що традиційно відзначається в четвертий четвер листопада, був незвично пізно – 28 листопада. Для порівняння, в 2018 року свято випало на 22 листопада. Таким чином, в цьому році святковий сезон виявився на 6 днів коротшим.