У США онлайн-продажі в святковий сезон досягли рекорду – Mastercard
Попри коротший святковий сезон, обсяги продажів через інтернет перевершили всі попередні роки

Американці здійснили рекордний обсяг покупок в інтернет-магазинах у зимові свята, передає Reuters з посиланням на щорічний звіт платіжної системи Mastercard Inc.
Онлайн-продажі з 1 листопада по 24 грудня підскочили на 18,8% порівняно з аналогічним періодом 2018 року, склавши 14,6% від загального обсягу продажів у країні, вказано в звіті під назвою SpendingPulse.
Сукупні роздрібні продажі без урахування автомобілів в свята виросли на 3,4%.
Цей факт не пройшов повз увагу президента США Дональда Трампа.
«Святкові роздрібні продажі в 2019 році зросли на 3,4% порівняноз минулим роком, найбільший показник в історії США. Вітання, Америка!», – написав Трамп в Twitter.
2019 HOLIDAY RETAIL SALES WERE UP 3.4% FROM LAST YEAR, THE BIGGEST NUMBER IN U.S. HISTORY. CONGRATULATIONS AMERICA!
– Donald J. Trump (@realDonaldTrump) December 25, 2019
Національна федерація рітейлерів (National Retail Federation, NRF) прогнозувала збільшення продажів у свята на 3,8-4,2%. Середні темпи зростання за останні п'ять років становлять 3,7%.
Останні два місяці року – найважливіший період для американських рітейлерів, оскільки в деяких компаніях на нього припадає до 40% річних продажів. При цьому найбільш активним вважається безпосередньо сам святковий сезон, з Дня подяки до Різдва. Однак в 2019 році День подяки, що традиційно відзначається в четвертий четвер листопада, був незвично пізно – 28 листопада. Для порівняння, в 2018 року свято випало на 22 листопада. Таким чином, в цьому році святковий сезон виявився на 6 днів коротшим.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].