«Газпром» до кінця 2020 року запустить в експлуатацію газопровід «Північний потік – 2». Про це заявив міністр енергетики РФ Олександр Новак, передає ТАСС.
Він зазначив, що один з варіантів, яким судном його можна буде добудувати, – це «судно, яке зараз знаходиться на Далекому Сході» (судно «Академік Черський»). За словами міністра, додаткова підготовка та дообладнання судна займе «певний час».
Як повідомлялося, на момент припинення через американські санкції будівництва газопроводу «Північний потік – 2» підрядником Allseas він був побудований приблизно на 93% від своєї проектної траси: укладено понад 2300 км з близько 2460 км.
Нагадаємо: глава Об'єднаної суднобудівної корпорації (ОСК) Олексій Рахманов заявив, що у Росії немає суден-трубоукладачів, за допомогою яких можна було б завершити будівництво газопроводу «Північний потік – 2» з РФ в Німеччину.
За даними газети «Коммєрсант», «Газпром» здатний добудувати «Північний потік – 2» самостійно: у нього є власний трубоукладач «Академік Черський», але той зараз в Находці і зможе прибути в Балтійське море не раніше ніж через місяць.
Компанія «Газпром флот» повідомляла в цьому році про проведену на «Черському» масштабну модернізацію: вона розрахована на два етапи, і другий, остаточний, запланований на 2020 рік.
У 2019 на судні встановлювалося трубоукладальне обладнання. Корпоративна газета судновласника докладно розповіла про хід робіт з модернізації корабля: «В рамках модернізації і дообладнання судна «Академік Черський» відбуваються поточні роботи в складних метеоумовах. Зроблені роботи по установці касет для труб на головній палубі, встановлений майданчик і навіс для вхідного контролю труби на головній палубі, і подачі її в технологічну галерею для подальшої зварювання. Визначено розстановку і сформовано технологічні зварювальні пости. Встановлено фундаменти під допоміжне технологічне обладнання. У галереї зварювального цеху повним ходом йдуть численні вогневі роботи по модифікації трубоукладальних обладнання та допоміжних систем. Також ведеться підготовка до запланованих ходових випробувань судна: проводиться ремонт і технічне обслуговування всіх кранів судна, підготовка палуби і зварювального цеху для випробування трубоукладальних обладнання в море , діагностика та ТО суднових систем і механізмів, включаючи модернізацію системи динамічного позиціонування судна».