Електрокари з більшим запасом ходу наносять більше екології шкоди, ніж «дизелі» – Mazda

В компанії підрахували, що при виробництві і подальшій переробці акумулятора великої ємності виділяється приблизно стільки ж CO2, як і при використанні дизельного хетчбека за весь час служби

фото www.flickr.com/photos/62942199@N08/48967330038

Представники автовиробника Mazda стверджують, що електромобілі з більш ємними акумуляторними батареями є шкідливішими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунам. Про це пише Engadget.

За словами європейського директора з досліджень бренда Крістіана Шульце, компанія випустила свій першим електромобіль Mazda MX-30 із доволі скромною батареєю ємністю 35,5 кВт-годин, «турбуючись про нашу планету». Він заявив, що при виробництві і подальшій переробці акумулятора більшої ємності виділяється приблизно стільки ж вуглекислого газу (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом всього періоду його служби.

Компанія підрахувала, що батарея на 95 кВт-годин ( як у більш потужних Tesla Model S та X) вимагатиме більших обсягів викидів з самого початку через більше ємність і тривалий час використання під час кермування. Ця ситуація тільки погіршиться, якщо власник вирішить  замінити батарею.

Однак видання зазначає, що  підрахунках автовиробника є одна проблема: він засновує свої дані на середніх показниках європейської генерації електроенергії з 2016 року. Автори матеріалу додають, що вуглецевий слід буде значно меншим, якщо користувач проживатиме у районі, який живиться за рахунок відновлювальної енергії або Mazda випускатиме свої автівки в «умовах з нульовими викидами».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS