AIR запускає продюсерський центр ROCKET і пропонує фінансування для українських блогерів

В компанії обіцяють, що талановиті блогери отримуватимуть від $100 на місяць

фото www.flickr.com/photos/entystudio/32658991333

21 січня 2020 року представники медіакомпанії AIR, сертифікованого партнера YouTube, оголосили про створення першого продюсерського центру ROCKET для талановитих креаторів онлайн-відео. Медіаінкубатор, що функціонує на базі компанії, допоможе відеоблогерам проявити свої здібності, створюючи контент для YouTube і при цьому отримувати регулярну винагороду за свою роботу від AIR: від $100 на місяць. Про це повідомляє пресслужба AIR.

«Блогер не тільки реалізує свій творчий задум, а й за підтримки AIR в рази швидше набере свою першу тисячу передплатників. Наш досвід і експертиза по роботі з блогерами на ринку онлайн-відео дозволяє очікувати, що до кінця першого року співробітництва з ROCKET, учасники програми зможуть вийти на рівень доходу від монетизації не менше $300 на місяць. У свою чергу, щомісячна зарплата блогера завжди буде більше, ніж монетизація каналу», – каже Семен Кременюк, керівник проекту ROCKET.

Співзасновник AIR Сергій Білоусов зазначив, що мета створення ROCKET полягає у наданні допомоги нового і цікавого відео «заявити про себе і вирости значно швидше, ніж вони б робили це самостійно».

У медіаінкубаторі ROCKET є кілька етапів. Спочатку на сайті проекту будь-хто охочий , попередньо ознайомившись з усіма правилами і прийнявши їх, може залишити заявку на участь в програмі. Обов'язкова умова – розмістити посилання на заявочне відео, яке учасник зробив спеціально для участі в конкурсі, або ж надіслати уже існуючий запис. Після перевірки відповідності контенту певним критеріям, детально описаним на сайті, відібрані автори отримують 2 тижні умовного випробувального терміну. Якщо креатор виконав всі умови, поставлені перед ним на цей період, він продовжить співпрацю і стане отримувати регулярну винагороду за кожне створене відео.

Наступні етапи співпраці включають в себе регулярний контроль і рекомендації з боку команди проекту щодо розвитку відеоканалу і поліпшення якості контенту.

Брати участь в проекті може 100 чоловік одночасно. Допускаються різноманітні жанри, в разі якщо вони відповідають офіційним правилам проекту.

AIR (Agency of Internet Rights) – міжнародна медіакомпанія, яка надає послуги зі створення, монетизації та просуванню онлайн-відео в будь-якій точці світу. Заснована в 2010 році. Офіційний і сертифікований партнер YouTube з 2011 року, партнер TikTok з 2019 року.

Нагадаємо: восени минулого року стало відомо, що блогерів в Україні можуть прирівняти до медіа та змусять платити податки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS