База даних 17 млн осіб, що мають картки лояльності мережі алкомаркетів «Красное & Белое», опублікована в інтернеті. Інформація містить персональні дані, номери телефонів і банківських карток.
З вересня 2019 року частка бази з інформацією про 124 000 покупців «Червоного & Білого» продавалася в даркнеті на форумі «Дублікати» за 15 000 рублів, 25 січня дані про 2 млн чоловік з'явилися на форумі «Фрікер клуб», а потім – вже 4 млн – на англомовному форумі Raid, повідомляє Forbes.
Пізніше Telegram-канал експерта з інформаційної безпеки Павла Ситникова Freedom Fox розмістив у себе базу на 17 млн записів.
Представник мережі «Красное & Белое» повідомив, що інформація про витік особистих даних перевіряється і поки що не підтверджена.
На думку гендиректора «Infoline-аналітики» Михайла Бурмістрова, кількість клієнтів, чиї персональні дані могли опинитися у відкритому доступі, швидше за все, завищена. За його словами, всього в програмі лояльності «Красное & Белое» зареєстровано 6,5 млн користувачів.
Мережа алкомаретів «Красное & Белое» створена в 2006 році челябінським бізнесменом Сергієм Студенніковим. В кінці січня 2019 року було оголошено про злиття мережі «Красное & Белое» з «Брістолем» і «Діксі» Сергія Кацієва та Ігоря Кесаєва.