В Росії приватні дані 17 мільйонів покупців алкомаркету витекли в мережу
Адміністрація сайту заперечує масштабний витік даних

База даних 17 млн осіб, що мають картки лояльності мережі алкомаркетів «Красное & Белое», опублікована в інтернеті. Інформація містить персональні дані, номери телефонів і банківських карток.
З вересня 2019 року частка бази з інформацією про 124 000 покупців «Червоного & Білого» продавалася в даркнеті на форумі «Дублікати» за 15 000 рублів, 25 січня дані про 2 млн чоловік з'явилися на форумі «Фрікер клуб», а потім – вже 4 млн – на англомовному форумі Raid, повідомляє Forbes.
Пізніше Telegram-канал експерта з інформаційної безпеки Павла Ситникова Freedom Fox розмістив у себе базу на 17 млн записів.
Представник мережі «Красное & Белое» повідомив, що інформація про витік особистих даних перевіряється і поки що не підтверджена.
На думку гендиректора «Infoline-аналітики» Михайла Бурмістрова, кількість клієнтів, чиї персональні дані могли опинитися у відкритому доступі, швидше за все, завищена. За його словами, всього в програмі лояльності «Красное & Белое» зареєстровано 6,5 млн користувачів.
Мережа алкомаретів «Красное & Белое» створена в 2006 році челябінським бізнесменом Сергієм Студенніковим. В кінці січня 2019 року було оголошено про злиття мережі «Красное & Белое» з «Брістолем» і «Діксі» Сергія Кацієва та Ігоря Кесаєва.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].