На тлі подальшого поширення коронавірусу в Китаї, McDonald's, Starbucks і інші кафе та ресторани швидкого харчування розширюють «безконтактні» послуги самовивозу і доставки їжі, щоб забезпечити безпеку своїх співробітників і клієнтів. Про це повідомляє Reuters.
McDonald's, зокрема, впровадила безконтактний само вивіз та доставку їжі, без особистого взаємодії з співробітниками ресторану. Покупці замовляють їжу віддалено – за допомогою мобільних телефонів або комп'ютерів в ресторані, а співробітники запечатують їжу в пакети і поміщають її в спеціальне місце, де її можна забрати без особистого контакту. При доставці замовлень водії залишають пакети McDonald's на вході в будівлю, дезінфікують сумки для доставки і частіше миють руки. Водії мають при собі підтвердження того, що у них і у людей, які готували і упаковували їжу, міряли температуру тіла і що вона не була підвищеною.
Starbucks пропонує клієнтам замовити каву через додаток, а потім почекати біля кафе, поки вони не отримають повідомлення про готовність замовлення. Готові замовлення розміщують на столах прямо біля входу в заклад. При вході в кав'ярню у відвідувачів вимірюють температуру тіла, а бариста працюють в масках.
Нагадаємо: Міжнародний автосалон в Пекіні Auto China 2020, запланований на квітень, перенесли через загрозу поширення корона вірусу.
До цього, один з найбільших заходів у світі мобільної індустрії Mobile World Congress, який проходить один раз на рік в іспанській Барселоні, був скасований через спалах коронавірусу.