Обсяг продажів у мережах «Наш Край» і SPAR у 2019 році зріс на 33%

Вплинуло розширення мережі

Фото Facebook «Наш край»

Обсяг продажів у мережах Наш Край і Spar у 2019 році зріс на 33%, до 5,05 млрд грн. Про це повідомляється на веб-сайті Асоціації ритейлерів України з посиланням на генерального директора цих мереж Віктора Мольченко.

«З урахування магазинів, які пройшли ребрендинг, ми відкрили 56 нових об’єктів. В тому числі завдяки активному розширенню мережі зростає і наш товарообіг. В минулому році загальна сума продажів у мережах «Наш Край» і Spar перевищила 5,05 млрд грн. Цей показник на третину (33%) більший за товарообіг мереж в 2018-му», – цитується він у повідомленні.

За підрахунками підприємства, воно в 2019-му фінішувало у трійці лідерів в Україні за кількістю відкритих торгових закладів: загальна кількість магазинів під брендами SPAR та «Наш Край» становить 278 торгових точок.

«В наших планах на 2020 рік надалі утримувати лідируючі позиції на ринку франчайзингу у сфері рітейлу, відкриваючи успішні магазини для наших партнерів. За нашими підрахунками цьогоріч їх кількість має зрости ще на 60 торговельних закладів», – зазначив Мольченко.

Згідно з повідомленням, інвестиції на відкриття магазинів «Наш Край» в середньому складають 300-400 EUR/кв. м, у SPAR – від 400 до 600 EUR/кв. м. Термін окупності вкладень – від 6-ти місяців. При цьому щомісячне роялті при відкритті торгової точки «Наш Край» становить 77 грн/кв. м торгової площі, а при відкритті SPAR – від 2 до 3 EUR/кв. м залежно від формату.

Мережі продуктових магазинів «Наш Край» і SPAR розвиває інвестиційна компанія Volwest Group.

Як повідомлялося, українці витрачають на харчі понад 42% своїх доходів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS