Споживачам в Україні у 2019 році за неякісні товари та надані послуги повернуто 8,19 млн грн, що на22,3% більше, ніж у попередньому році. Про це повідомляється на веб-сайті Держпродспоживслужби у четвер.
Згідно звіту про діяльність Держпродспоживслужби за минулий рік, загальна кількість скарг, які були розглянуті відомством зросла у 2019 році на 3,3%,майже до 20 тис: скарги на непродовольчі товари склали 47% від загальної кількості, на послуги – майже 43%, продовольчі товари – понад 9%.
У звіті Держпродспоживслужби також зазначається, що у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів у 2019 році штрафи стягнули з 752 суб’єктів господарювання на суму 15,96 млн грн, прийнято 376 рішень про тимчасове припинення виробництва або обігу продуктів чи кормів, а також прийнято 203 рішення про відкликання, вилучення або знищення харчових продуктів.
За даними відомства, не допущено до реалізації, зокрема, понад 8,9 тонн небезпечного м’яса та субпродуктів, з яких 8,2 тонн утилізовано.
Як повідомлялося, українці витрачають на харчі понад 42% своїх доходів.
За даними Держстату, оборот роздрібної торгівлі у 2019 році зріс на 17,8%, до 1,097 трлн грн.
|
2018 |
2019 |
Зміна, % |
Розглянуто скарг |
19319 |
19954 |
3,29 |
Вирішено на користь споживача |
8028 |
10100 |
25,81 |
Надано роз’яснень |
11291 |
9854 |
-12,73 |
Джерело – Держпродспоживслужба, розрахунки – Mind