Українцям у 2019 році повернуто за неякісну продукцію 8,2 млн грн
Кількість розглянутих скарг зросла на 3,3%

Споживачам в Україні у 2019 році за неякісні товари та надані послуги повернуто 8,19 млн грн, що на22,3% більше, ніж у попередньому році. Про це повідомляється на веб-сайті Держпродспоживслужби у четвер.
Згідно звіту про діяльність Держпродспоживслужби за минулий рік, загальна кількість скарг, які були розглянуті відомством зросла у 2019 році на 3,3%,майже до 20 тис: скарги на непродовольчі товари склали 47% від загальної кількості, на послуги – майже 43%, продовольчі товари – понад 9%.
У звіті Держпродспоживслужби також зазначається, що у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів у 2019 році штрафи стягнули з 752 суб’єктів господарювання на суму 15,96 млн грн, прийнято 376 рішень про тимчасове припинення виробництва або обігу продуктів чи кормів, а також прийнято 203 рішення про відкликання, вилучення або знищення харчових продуктів.

За даними відомства, не допущено до реалізації, зокрема, понад 8,9 тонн небезпечного м’яса та субпродуктів, з яких 8,2 тонн утилізовано.
Як повідомлялося, українці витрачають на харчі понад 42% своїх доходів.
За даними Держстату, оборот роздрібної торгівлі у 2019 році зріс на 17,8%, до 1,097 трлн грн.
Скарги населення
|
2018 |
2019 |
Зміна, % |
Розглянуто скарг |
19319 |
19954 |
3,29 |
Вирішено на користь споживача |
8028 |
10100 |
25,81 |
Надано роз’яснень |
11291 |
9854 |
-12,73 |
Джерело – Держпродспоживслужба, розрахунки – Mind

Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].