Затримка рейсу або втрата багажу – неприємність, яка може зіпсувати відпустку. Однак якщо є туристичні поліси від ARX «Оптимальний» або «Преміальний», які включають ці ризики, компенсація буде втіхою мандрівникові. СК ARX пропонує ці опції своїм клієнтам, а зараз ще й полегшує процес врегулювання.
Раніше, в разі втрати багажу чи затримки рейсу, необхідно було передзвонити в асистанс, зібрати офіційні документи та приїхати до офісу компанії, щоб заповнити заяву. Процес врегулювання займав 10-14 днів.
Зараз весь процес повністю перенесений з оффлайн в онлайн і займає 4-6 днів. Клієнту необхідно відправити повідомлення в чат, після чого він отримує спеціальне одноразове посилання. За цим посиланням необхідно завантажити посадковий талон. Таким чином страховий випадок вже в базі компанії. Весь процес врегулювання здійснюється онлайн.
Нагадаємо, що туристичний поліс від компанії ARX також можна придбати онлайн за декілька хвилин. Портфель онлайн полісів ARX у 2019 році склав 25-30% від усього портфеля Тревел, і ця кількість буде зростати.
В планах компанії впровадження подібного онлайн сервісу для інших своїх продуктів, від автострахування до страхування майна. Наприклад, з часом клієнт зможе коригувати покриття договору, свої дані з системи, надавати інформацію за запитами та т.і.