Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні зріс на 35%

Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн

Фото pixabay.com

Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що на 35% більше ніж роком раніше. Про це повідомляється на веб-сайті Інтернет Асоціація України (ІнАУ).

«Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що перевищує результати 2018 року на 35%... Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн та перевищила результати попереднього періоду на 40%», – зазначається у повідомленні.

Згідно з повідомленням, найбільше коштів рекламодавців у минулому році було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу (частки 39,5% та 34,6% відповідно).

Як повідомлялося, зростання ринку комерційних PR в 2020 році може скласти 7-12%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS