Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що на 35% більше ніж роком раніше. Про це повідомляється на веб-сайті Інтернет Асоціація України (ІнАУ).
«Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що перевищує результати 2018 року на 35%... Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн та перевищила результати попереднього періоду на 40%», – зазначається у повідомленні.
Згідно з повідомленням, найбільше коштів рекламодавців у минулому році було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу (частки 39,5% та 34,6% відповідно).
Як повідомлялося, зростання ринку комерційних PR в 2020 році може скласти 7-12%.