Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні зріс на 35%

Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні зріс на 35%

Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн

Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні зріс на 35%
Фото pixabay.com

Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що на 35% більше ніж роком раніше. Про це повідомляється на веб-сайті Інтернет Асоціація України (ІнАУ).

«Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 млрд грн, що перевищує результати 2018 року на 35%... Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн та перевищила результати попереднього періоду на 40%», – зазначається у повідомленні.

Згідно з повідомленням, найбільше коштів рекламодавців у минулому році було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу (частки 39,5% та 34,6% відповідно).

Як повідомлялося, зростання ринку комерційних PR в 2020 році може скласти 7-12%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло