5 березня 2020 року в рамках XVIII міжнародного PR – фестивалю відбулася церемонія нагородження Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». ARX стала переможцем серед страхових компаній non-life.
Критерії оцінки якості управління корпоративної репутації наступні:
Журі рейтингу складається з незалежних експертів, добре знайомих з діяльністю номінантів, які спостерігали за ними протягом тривалого часу. Серед них авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти, представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики загального профілю, керівники професійних спільнот, які об'єднують учасників відповідних ринків.
ARX у 2019 провела масштабний ребрендинг, який супроводжувався активною комунікацією з усіма ЦА компанії. Комунікаційна кампанія проходила у два етапи. Кількість клієнтів ARX після ребрендингу збільшилася на 20%. Кейс став одним з найпомітніших на страховому ринку.
У 2019 компанія вже була переможцем рейтингу «Репутаційні активісти» під брендом AXA.
Нонна Рижа, директор з маркетингу страхової компанії ARX:
«Не стану приховувати, що це дуже приємно. Минулий рік ознаменувався для нас не тільки ребрендингом, рекламними кампаніями, побудовою репутації нового бренду, а й грандіозними викликами, пов'язаними зі зміцненням лідерських позицій. Ми не просто вистояли, ми досягли надзвичайних результатів.
Ми й надалі будемо рухатися в окресленому напрямку комунікацій лідера, а саме:
Міжнародний PR-Фестиваль – некомерційний професійний захід, що протягом багатьох років фінансується за принципом краудфандінга учасниками індустрії публічних комунікацій для обміну досвідом і кращими практиками.
Міжнародний PR-Фестиваль проводиться під егідою Української PR-Ліги з 2002 року. Щорічно Фестиваль збирає 250-300 представників індустрії PR, IR, GR і SCR, тут обговорюються ідеї та тренди, які незабаром стануть повсякденною практикою комунікацій.