Страхова компанія «ARX» стала переможцем VI Національного Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти»
У 2019 компанія вже була переможцем рейтингу «Репутаційні активісти» під брендом AXA

5 березня 2020 року в рамках XVIII міжнародного PR – фестивалю відбулася церемонія нагородження Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». ARX стала переможцем серед страхових компаній non-life.
Критерії оцінки якості управління корпоративної репутації наступні:
- Репутаційна стабільність
- Медіаактивність
- Інноваційний підхід
- Іміджевий капітал КСВ
- Антикризова стійкість
Журі рейтингу складається з незалежних експертів, добре знайомих з діяльністю номінантів, які спостерігали за ними протягом тривалого часу. Серед них авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти, представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики загального профілю, керівники професійних спільнот, які об'єднують учасників відповідних ринків.
ARX у 2019 провела масштабний ребрендинг, який супроводжувався активною комунікацією з усіма ЦА компанії. Комунікаційна кампанія проходила у два етапи. Кількість клієнтів ARX після ребрендингу збільшилася на 20%. Кейс став одним з найпомітніших на страховому ринку.
У 2019 компанія вже була переможцем рейтингу «Репутаційні активісти» під брендом AXA.
Нонна Рижа, директор з маркетингу страхової компанії ARX:
«Не стану приховувати, що це дуже приємно. Минулий рік ознаменувався для нас не тільки ребрендингом, рекламними кампаніями, побудовою репутації нового бренду, а й грандіозними викликами, пов'язаними зі зміцненням лідерських позицій. Ми не просто вистояли, ми досягли надзвичайних результатів.
Ми й надалі будемо рухатися в окресленому напрямку комунікацій лідера, а саме:
- якість комунікації та підтвердження показників нашої компанії;
- прості та послідовні рішення в комунікаціях;
- органічна інтеграція стратегії розвитку впевненості в майбутньому для наших клієнтів;
- подальший розвиток вже впізнаваного нашого стилю комунікації – відкритого, людяного, інноваційного!»
Міжнародний PR-Фестиваль – некомерційний професійний захід, що протягом багатьох років фінансується за принципом краудфандінга учасниками індустрії публічних комунікацій для обміну досвідом і кращими практиками.
Міжнародний PR-Фестиваль проводиться під егідою Української PR-Ліги з 2002 року. Щорічно Фестиваль збирає 250-300 представників індустрії PR, IR, GR і SCR, тут обговорюються ідеї та тренди, які незабаром стануть повсякденною практикою комунікацій.
Інформація про компанію «ARX»:
- 25 років на ринку страхування України
- Лідер страхування «КАСКО» 10-й рік поспіль
- 92% становить задоволеність клієнтів
- Частина міжнародного страхового холдингу Fairfax Financial Holdings Limited
- № 1 за розміром чистих страхових премій і чистих страхових виплат за 2018 рік (згідно даних НКФУ серед 245 страхових компаній);
- Найбільший платник податків на страховому ринку України в 2018 році (за даними «ТОП-100. Рейтинги найбільших»). Загальна сума податків склала понад 153,8 млн грн.
Довідка про Fairfax:
- Міжнародна холдингова компанія Fairfax Financial Holdings Limited з штаб-квартирою в Торонто (Канада) займається страхуванням, перестрахуванням і управлінням інвестиціями з 1985 року
- Головою і виконавчим директором холдингу з 1985 р є Прем Ватса.
- Холдинг працює в 40 країнах світу.
- Інвестиційний портфель становить $39,4 млрд, загальна сума активів складає $65 млрд, загальний акціонерний капітал складає $18,4 млрд.
- Більше інформації тут: https://www.fairfax.ca/