Страхова компанія «ARX» стала переможцем VI Національного Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти»
Pekлama

Страхова компанія «ARX» стала переможцем VI Національного Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти»

У 2019 компанія вже була переможцем рейтингу «Репутаційні активісти» під брендом AXA

Этот текст также доступен на русском
Страхова компанія «ARX» стала переможцем VI Національного Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти»

5 березня 2020 року в рамках XVIII міжнародного PR – фестивалю відбулася церемонія нагородження Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». ARX стала переможцем серед страхових компаній non-life.

Критерії оцінки якості управління корпоративної репутації наступні:

  • Репутаційна стабільність
  • Медіаактивність
  • Інноваційний підхід
  • Іміджевий капітал КСВ
  • Антикризова стійкість

Журі рейтингу складається з незалежних експертів, добре знайомих з діяльністю номінантів, які спостерігали за ними протягом тривалого часу. Серед них авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти, представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики загального профілю, керівники професійних спільнот, які об'єднують учасників відповідних ринків.

ARX у 2019 провела масштабний ребрендинг, який супроводжувався активною комунікацією з усіма ЦА компанії. Комунікаційна кампанія проходила у два етапи. Кількість клієнтів ARX після ребрендингу збільшилася на 20%. Кейс став одним з найпомітніших на страховому ринку.

У 2019 компанія вже була переможцем рейтингу «Репутаційні активісти» під брендом AXA.

Нонна Рижа, директор з маркетингу страхової компанії ARX:
«Не стану приховувати, що це дуже приємно. Минулий рік ознаменувався для нас не тільки ребрендингом, рекламними кампаніями, побудовою репутації нового бренду, а й грандіозними викликами, пов'язаними зі зміцненням лідерських позицій. Ми не просто вистояли, ми досягли надзвичайних результатів.

Ми й надалі будемо рухатися в окресленому напрямку комунікацій лідера, а саме:

  1. якість комунікації та підтвердження показників нашої компанії;
  2. прості та послідовні рішення в комунікаціях;
  3. органічна інтеграція стратегії розвитку впевненості в майбутньому для наших клієнтів;
  4. подальший розвиток вже впізнаваного нашого стилю комунікації – відкритого, людяного, інноваційного!»

Міжнародний PR-Фестиваль – некомерційний професійний захід, що протягом багатьох років фінансується за принципом краудфандінга учасниками індустрії публічних комунікацій для обміну досвідом і кращими практиками.

Міжнародний PR-Фестиваль проводиться під егідою Української PR-Ліги з 2002 року. Щорічно Фестиваль збирає 250-300 представників індустрії PR, IR, GR і SCR, тут обговорюються ідеї та тренди, які незабаром стануть повсякденною практикою комунікацій.

Інформація про компанію «ARX»:

  • 25 років на ринку страхування України
  • Лідер страхування «КАСКО» 10-й рік поспіль
  • 92% становить задоволеність клієнтів
  • Частина міжнародного страхового холдингу Fairfax Financial Holdings Limited
  • № 1 за розміром чистих страхових премій і чистих страхових виплат за 2018 рік (згідно даних НКФУ серед 245 страхових компаній);
  • Найбільший платник податків на страховому ринку України в 2018 році (за даними «ТОП-100. Рейтинги найбільших»). Загальна сума податків склала понад 153,8 млн грн.

Довідка про Fairfax:

  • Міжнародна холдингова компанія Fairfax Financial Holdings Limited з штаб-квартирою в Торонто (Канада) займається страхуванням, перестрахуванням і управлінням інвестиціями з 1985 року
  • Головою і виконавчим директором холдингу з 1985 р є Прем Ватса.
  • Холдинг працює в 40 країнах світу.
  • Інвестиційний портфель становить $39,4 млрд, загальна сума активів складає $65 млрд, загальний акціонерний капітал складає $18,4 млрд.
  • Більше інформації тут: https://www.fairfax.ca/

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло