Мережа магазинів «АТБ-Маркет», яка належить до корпорації АТБ, підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності. Про це повідомляє пресслужба мережі, передає Інтерфакс-Україна.
Зазначається, що продукти з «борщового набору» (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35–128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.
«Компанія АТБ-Маркет змушена підвищити ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі», – йдеться в повідомленні пресслужби.
У компанії наголошують, що підвищення цін з боку постачальників пов'язане з такими карантинними заходами, як заборона на велику кількість працівників у одному приміщенні, транспортні обмеження тощо.
Нагадаємо: мережа АТБ з 18 березня ввела обмеження на продаж товарів в одні руки в зв'язку зі створенням штучного ажіотажного попиту на певні групи товарів.