«АТБ-Маркет» підвищує ціни на товари першої необхідності

«АТБ-Маркет» підвищує ціни на товари першої необхідності

Продукти з «борщового набору» подорожчали на 35–128%

«АТБ-Маркет» підвищує ціни на товари першої необхідності
Фото: pik.ua

Мережа магазинів «АТБ-Маркет», яка належить до корпорації АТБ, підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності. Про це повідомляє пресслужба мережі, передає Інтерфакс-Україна.

Зазначається, що продукти з «борщового набору» (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35–128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.

«Компанія АТБ-Маркет змушена підвищити ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі», – йдеться в повідомленні пресслужби.

У компанії наголошують, що підвищення цін з боку постачальників пов'язане з такими карантинними заходами, як заборона на велику кількість працівників у одному приміщенні, транспортні обмеження тощо.

Нагадаємо: мережа АТБ з 18 березня ввела обмеження на продаж товарів в одні руки в зв'язку зі створенням штучного ажіотажного попиту на певні групи товарів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло