«АТБ-Маркет» підвищує ціни на товари першої необхідності
Продукти з «борщового набору» подорожчали на 35–128%

Мережа магазинів «АТБ-Маркет», яка належить до корпорації АТБ, підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності. Про це повідомляє пресслужба мережі, передає Інтерфакс-Україна.
Зазначається, що продукти з «борщового набору» (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35–128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.
«Компанія АТБ-Маркет змушена підвищити ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі», – йдеться в повідомленні пресслужби.
У компанії наголошують, що підвищення цін з боку постачальників пов'язане з такими карантинними заходами, як заборона на велику кількість працівників у одному приміщенні, транспортні обмеження тощо.
Нагадаємо: мережа АТБ з 18 березня ввела обмеження на продаж товарів в одні руки в зв'язку зі створенням штучного ажіотажного попиту на певні групи товарів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].