«Нова пошта» затвердила протокол реагування в разі підозри на COVID-19 у персоналу. Відповідно до нього, в разі підозри на коронавірусну інфекцію у співробітника, поштове відділення, в якому він працює, негайно закривається на дезінфекцію терміном на три дні, а сам співробітник направляється на проходження ПЛР-тестування. Про це повідомляє пресслужба «Нової пошти».
Окрім того, негайно складається карта його контактів першого і другого рівнів. Одночасно, на тестування і двотижневу самоізоляцію зі збереженням 50% окладу відправляється весь персонал відділення. У разі негативних результатів ПЛР-тестування працівники повертаються до роботи.
«Керівництвом «Нової пошти» розроблений та затверджений протокол реагування на можливі випадки виявлення інфекції у нашого персоналу. Ця техніка безпеки доведена до кожного структурного підрозділу нашої компанії», – йдеться в повідомленні з посиланням на слова співвласника «Нової пошти» Вячеслава Климова.
Алгоритм дій складається з 10 пунктів, обов'язкових до негайному виконанню керівниками підрозділів компанії.
Про справжні причини закриття відділення клієнтам повідомлять у SMS. Посилки відправляться на дезінфекцію і через добу перенаправляються до найближчого відділення, про що інформуються одержувачі. Дезінфекційній обробці підлягає вся готівка. По закінченню трьох днів дезінфекції відділення відновлює роботу з новим тимчасовим штатом співробітників.
У повідомленні зазначається, що така ж логіка дій буде застосована для співробітників терміналів та адресної доставки.
Правила говорять і про те, що в разі підтвердження підозри на COVID-19, компанія зобов'язується повністю піклуватися про хворого співробітника та членів його родини, які проживають на одній території.
У «Новій пошті» наголосили, що забезпечать супровід лікування через страхову компанію для працівника, а його родину забезпечать безкоштовними ліками, продуктами харчування та товарами першої необхідності.