Одна з найбільших авіабудівельних компаній у світі Airbus перейшла на дистанційну поставку літаків замовникам e-delivery, змінивши три основні складові цього процесу.
Як повідомляє галузеве видання avianews.com,тепер на першому етапі авіакомпанія приймає новий авіалайнер не самостійно, а делегує це виробнику або організації, яка проводить технічне обслуговування і ремонт. Етап включає технічні перевірки, тестовий політ і отримання технічної документації на машину.
Далі йде документальне оформлення передачі. В рамках дистанційній поставки документи підписуються електронно через платформу e-SalesContracts. У Airbus відзначають, що технологія дозволяє безпечно і оперативно обмінюватися документами і правками в режимі реального часу.
Після того, як літак документально переданий авіакомпанії, починається третій етап – підготовка до перегоночного рейсу. Його можуть виконати як пілоти авіакомпанії, так і представники третьої сторони, обрані замовником. Перед вильотом з заводу на базу новий літак дезінфікують.
Станом на сьогодні, авіабудівник доставив таким чином три літаки, усі вони вирушили до турецької авіакомпанії Pegasus Airlines.