«Укртелеком» відновив роботу близько 100 Центрів обслуговування абонентів

Телеком оператор відкрив центри, що розташовані у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців, де відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація та відновлено роботу громадського транспорту

Фото: пресслужба «Укртелеком»

З 22 травня «Укртелеком» розпочав другий етап відновлення фізичного прийому осіб у Центрах обслуговування абонентів у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців – загалом прийом ведеться у більш як 200 таких центрах, повідомляє пресслужба оператора. 

У межах другого етапу відновлення прийому відвідувачів у центрах обслуговування абонентів з 22 травня відчинено ще близько 100 таких центрів. Розташовані вони у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців, де відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація та відновлено роботу громадського транспорту.

Всього, станом на 25 травня, вже відновлено прийом абонентів у понад 200 центрах обслуговування у різних регіонах країни. Детальна інформація щодо роботи ЦОА доступна на офіційному сайті «Укртелекому», у розділі «Центри обслуговування абонентів».

Прийом абонентів проходить з дотриманням протиепідемічних заходів: приміщення прибираються з застосуванням дезінфікуючих засобів, а співробітники мають захисні маски та рукавички, антисептик.

Щодо решти ЦОА, які розташовано у великих містах чи населених пунктах з несприятливою епідеміологічною ситуацією, або де не працює громадський транспорт, рішення про їх відкриття буде прийматися індивідуально.

Нагадаємо, що план поступового відновлення прийому абонентів у Центрах обслуговування включає три етапи, перший з яких розпочався з 12 травня.

Також варто заначити, що оператор пропонує різні канали комунікації, і кожен може звернутися зручним для нього способом:

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS