У перший робочий день до ЦОА «Укртелекому» звернулись 1500 клієнтів
Прийом абонентів проходить з дотриманням протиепідемічних заходів

«Укртелеком» частково розпочав прийом абонентів у Центрах обслуговування абонентів, про це повідомляє пресслужба компанії.
План поступового відновлення прийому абонентів у Центрах обслуговування включає три етапи:
Перший етап розпочався з 12 травня і включає близько 130 ЦОА для населення, які розташовано в населених пунктах, де мешкає менше 50 тис осіб та відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація. Другий етап планується з 22 травня і включатиме ЦОА в містах з населенням понад 50 тис мешканців. Дата його початку залежить від рішення місцевої влади про відновлення роботи громадського транспорту. Третій – включає решту центрів, розташованих у містах з несприятливою епідеміологічною ситуацією, рішення щодо відкриття яких прийматиметься індивідуально.
Прийом абонентів проходить з дотриманням протиепідемічних заходів. Співробітники мають захисні маски та рукавички, антисептик, а приміщення прибиратиметься з застосуванням дезінфікуючих засобів. Абоненти, які відвідують ЦОА, повинні дотримуватися правил – заходити по одному, тримати дистанцію, бути у масці.
Детальна інформація щодо роботи ЦОА доступна на офіційному сайті «Укртелекому», у розділі «Центри обслуговування абонентів».
Варто зазначити, що з 18 березня 2020 року було тимчасово припинено фізичний прийом абонентів Центрах обслуговування. Всі комунікації з абонентами велись за допомогою альтернативних каналів комунікацій – телефону контакт-центру, електронної пошти, форм зворотного зв’язку на сайті оператора та сторінці оператора в соціальної мережі.
Дотримуючись необхідних санітарних норм, фахівці компанії продовжують підтримувати роботу мережі та розбудовувати волоконно-оптичну телекомінфраструктуру.
Детально про роботу Центрів обслуговування абонентів: адреси, графік роботи, контакти тут: