За оцінками Nissan Motor, закриття заводів компанії в Барселоні може коштувати приблизно до 1,5 млрд євро ($1,7 млрд), повідомило Reuters джерело в профспілці.
Вартість закриття проекту лежить в основі дебатів в іспанському уряді, який заявляє, що дешевше буде підтримувати роботу заводів.
Рішення покинути Барселону було оголошено японським автовиробником минулого тижня. Це викликало протести робітників, а влада Іспанії зобовʼязалася зробити все можливе, щоб переконати компанію залишитися.
Раніше в ЗМІ, посилаючись на документи Nissan, зазначалося, що закриття може коштувати 1,45 млрд євро, в основному через звільнення близько 3000 працівників.
Джерело в профспілці повідомило, що закриття трьох виробничих обʼєктів у Барселоні може коштувати близько 1,5 млрд євро.
28 травня, в день, коли було оголошено про закриття, керівник Nissan повідомив робочим, що вартість буде набагато нижчою – 700-800 млн євро. Однак експерти вказують, що ця цифра нереальна, оскільки вона ледь покриває виплати за звільнення працівникам, деякі з яких працюють понад 20 років.
Додатково до цього Nissan зіткнеться з іншими витратами, пов'язаними з постачальниками і демонтажем заводів, сказало джерело, додавши: «1,5 мільярда євро більш реалістично. Демонтувати завод нелегко».
Газета La Vanguardia заявила, що серед витрат Nissan, за оцінками, передбачено 600 млн євро на звільнення, 310 млн – на фіскальні витрати і потенційну виплату 100 млн державної допомоги.
Nissan вважає, що на відновлення витрат через закриття заводів у Барселоні знадобиться близько семи років, пише газета.
Як повідомлялося, Nissan планує скоротити понад 20 000 робочих місць по всьому світу на тлі масштабної кризи, викликаної пандемією коронавірусу.