Американська маркетингова асоціація Нью-Йорка вручила премію Effie, відзначивши рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу. Effie Awards – це показник визнання успішності маркетингової активності компаній.
Найефективнішим рекламодавцем 2020 року став Unilever.
Coca-Cola посунула McDonald’s на 2-е місце у рейтингу Найефективнішого бренду.
Найефективніша рекламна група 2020 – WPP Group.
Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup.
А найеефективнішим незалежним рекламним агентством була визнана українська banda.
Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу, які оголошені у період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.
«Мрія будь-якого бренду – отримати Effie, це означає довести, що ваші ідеї працюють та показують найкращі результати у своїй категорії», – зазначають укладачі рейтингу.
В конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.
Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.