Українська banda була визнана найеефективнішим незалежним рекламним агентством світу

Global Effie Index аналізує дані компаній з понад 50 країн світу

фото effieindex.com

Американська маркетингова асоціація Нью-Йорка вручила премію Effie, відзначивши рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу. Effie Awards – це показник визнання успішності маркетингової активності компаній.

Найефективнішим рекламодавцем 2020 року став Unilever.

Coca-Cola посунула McDonald’s на 2-е місце у рейтингу Найефективнішого бренду.

Найефективніша рекламна група 2020 – WPP Group.

Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup.

А найеефективнішим незалежним рекламним агентством була визнана українська banda.

Українська banda була визнана найеефективнішим незалежним рекламним агентством світу

Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу, які оголошені у період з  1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.

 «Мрія будь-якого бренду – отримати Effie, це означає довести, що ваші ідеї працюють та показують найкращі результати у своїй категорії», – зазначають укладачі рейтингу.

В конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.

Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS