Українська banda була визнана найеефективнішим незалежним рекламним агентством світу
Global Effie Index аналізує дані компаній з понад 50 країн світу

Американська маркетингова асоціація Нью-Йорка вручила премію Effie, відзначивши рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу. Effie Awards – це показник визнання успішності маркетингової активності компаній.
Найефективнішим рекламодавцем 2020 року став Unilever.
Coca-Cola посунула McDonald’s на 2-е місце у рейтингу Найефективнішого бренду.
Найефективніша рекламна група 2020 – WPP Group.
Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup.
А найеефективнішим незалежним рекламним агентством була визнана українська banda.

Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу, які оголошені у період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.
«Мрія будь-якого бренду – отримати Effie, це означає довести, що ваші ідеї працюють та показують найкращі результати у своїй категорії», – зазначають укладачі рейтингу.
В конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.
Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].