Соцмережа Facebook оголосила про запуск напередодні президентських виборів в США «найбільшої в американській історії кампанії інформування з питань виборів».
Компанія Марка Цукерберга створює інформаційний центр з виборів, головна мета якого – залучити виборців взяти участь у виборах і допомогти реєстрації на виборах 4 млн виборців.
Інформація про те, хто може проголосувати на виборах, як зареєструватися, які способи голосування є і які правила діють в конкретних штатах, буде поширюватися через Facebook, Instagram і Messenger.
Ще однією метою інформаційного центру є запобігання поширенню фейкових новин та інших порушень перед виборами.
«Ми створили одні з найбільш просунутих систем у світі для боротьби з втручанням у вибори. Інформаційний центр з виборів стане ще однією лінією оборони», – йдеться в заяві Facebook. Серед способів боротьби соцмережа називає масове надання виборцям достовірної інформації про вибори.
За словами Марка Цукерберга, кампанія із залучення виборців може стати найбільшою в історії Америки.
«Вибори 2020 року буде несхожими на будь-які інші, – стверджує Цукерберг. – Кампанія вже була «гарячою» до пандемії, до вбивства Джорджа Флойда і багатьох інших людей, які змусили нас знову протистояти болючій реальності системного расизму в Америці. Люди хочуть впливати на політиків, і в умовах демократії в кінцевому підсумку ми робимо це шляхом голосування», – пише глава Facebook Марк Цукерберг на сторінках USA Today.
Також Facebook заявила про більш жорсткий контроль за прозорістю політичної реклами, пов'язаної з виборами. Ще в 2018 році Facebook ввела спеціальні позначки для політичної реклами із зазначенням, ким ця реклама оплачена, тепер же такі позначки будуть зберігатися в тому випадку, якщо цією рекламою поділився хтось із користувачів соцмережі.
Крім того, користувачі, які не хочуть бачити ніяку передвиборну і в цілому політичну рекламу, зможуть відключити її показ у своїй стрічці.
Нагадаємо, Twitter заблокував десятки тисяч акаунтів, пов'язаних з Росією, Китаєм і Туреччиною.