Facebook придбала шведську картографічну компанію Mapillary, яка збирає фотографії десятків тисяч людей для створення захоплюючих і сучасних карт.
Як повідомляє Reuters, гендиректор Mapillary Ян Ерік Солем, який заснував стартап в Мальме після звільнення з Apple в 2013 році, заявив, що технологія компанії буде використовуватися для підтримки таких продуктів, як Facebook Marketplace, і передачі даних гуманітарним організаціям.
Facebook підтвердив нову угоду, але відмовився розкрити умови угоди. Mapillary не відповіли відразу на запит коментарів.
Mapillary націлена на вирішення найдорожчих картографічних завдань – підтримка карт в актуальному стані з «даними вулиць», такими як знаки, адреси та інша інформація, яку можна спостерігати з дороги.
Такі компанії, як Apple і Google, вирішують цю проблему, відправляючи свої автівки, обладнані камерами і іншими датчиками, для збору світлин.
Mapillary отримує фотографії, зроблені людьми на смартфони та інші камери, і використовує спеціальну технологію, щоб об'єднати їх для створення 3D-карти.
Нагадаємо: днями Facebook оголосила про запуск напередодні президентських виборів в США «найбільшої в американській історії кампанії інформування з питань виборів».