Facebook оголосила про найбільшу в історії США програму інформування перед виборами

Facebook оголосила про найбільшу в історії США програму інформування перед виборами

Цукерберг стверджує, що нова президентська кампанія буде несхожою на всі попередні

Facebook оголосила про найбільшу в історії США програму інформування перед виборами
фото Shutterstock

Соцмережа Facebook оголосила про запуск напередодні президентських виборів в США «найбільшої в американській історії кампанії інформування з питань виборів».

Компанія Марка Цукерберга створює інформаційний центр з виборів, головна мета якого – залучити виборців взяти участь у виборах і допомогти реєстрації на виборах 4 млн виборців.

Інформація про те, хто може проголосувати на виборах, як зареєструватися, які способи голосування є і які правила діють в конкретних штатах, буде поширюватися через Facebook, Instagram і Messenger.

Ще однією метою інформаційного центру є запобігання поширенню фейкових новин та інших порушень перед виборами.

«Ми створили одні з найбільш просунутих систем у світі для боротьби з втручанням у вибори. Інформаційний центр з виборів стане ще однією лінією оборони», – йдеться в заяві Facebook. Серед способів боротьби соцмережа називає масове надання виборцям достовірної інформації про вибори.

За словами Марка Цукерберга, кампанія із залучення виборців може стати найбільшою в історії Америки.

«Вибори 2020 року буде несхожими на будь-які інші, – стверджує Цукерберг. – Кампанія вже була «гарячою» до пандемії, до вбивства Джорджа Флойда і багатьох інших людей, які змусили нас знову протистояти болючій реальності системного расизму в Америці. Люди хочуть впливати на політиків, і в умовах демократії в кінцевому підсумку ми робимо це шляхом голосування», – пише глава Facebook Марк Цукерберг на сторінках USA Today.

Також Facebook заявила про більш жорсткий контроль за прозорістю політичної реклами, пов'язаної з виборами. Ще в 2018 році Facebook ввела спеціальні позначки для політичної реклами із зазначенням, ким ця реклама оплачена, тепер же такі позначки будуть зберігатися в тому випадку, якщо цією рекламою поділився хтось із користувачів соцмережі.

Крім того, користувачі, які не хочуть бачити ніяку передвиборну і в цілому політичну рекламу, зможуть відключити її показ у своїй стрічці.

Нагадаємо, Twitter заблокував десятки тисяч акаунтів, пов'язаних з Росією, Китаєм і Туреччиною.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло