Європейський конкурент Stripe потроїв свою капіталізацію до $5,5 млрд

Під час останнього раунду фінансування стартап Checkout.com залучив $150 млн

фото www.flickr.com/photos/moneyconf/34751564370

Британський стартап Checkout.com – постачальник рішень для обробки онлайн-платежів –залучив $150 млн фінансування. Оцінка компанії збільшилась до $5,5 млрд, майже втричі більше, ніж компанія коштувала, коли востаннє збирала гроші, повідомляє CNBC.

Заснована в 2012 році лондонська компанія продає програмну платформу, яка спрощує процес обробки та прийому платежів через інтернет. Стартап є конкурентом американської Stripe і голландської Adyen. Сервіс працює в США, Європі, на Близькому Сході і частково в Азії. З проектом працюють Samsung, Adidas, Deliveroo і Virgin.

 Checkout.com в травні минулого року завершив раунд фінансування серії А, в ході якого йому вдалося залучити $230 млн інвестицій. З урахуванням даних інвестицій ринкова вартість Checkout досягла приблизно $2 млрд.

З тих пір компанія досягла вражаючого зростання, збільшивши обсяг транзакцій на 250% в порівнянні з минулим роком і підбираючи іменитих клієнтів – від сінгапурського сервісу замовлення таксі Grab до американського онлайн-брокерського агентства Robinhood.

Тим не менш, цього недостатньо, щоб наздогнати приватну компанію Stripe, остання вартість якої оцінюється в $36 млрд доларів, а також Adyen з ринковою капіталізацією в $38 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS