Європейський конкурент Stripe потроїв свою капіталізацію до $5,5 млрд
Під час останнього раунду фінансування стартап Checkout.com залучив $150 млн

Британський стартап Checkout.com – постачальник рішень для обробки онлайн-платежів –залучив $150 млн фінансування. Оцінка компанії збільшилась до $5,5 млрд, майже втричі більше, ніж компанія коштувала, коли востаннє збирала гроші, повідомляє CNBC.
Заснована в 2012 році лондонська компанія продає програмну платформу, яка спрощує процес обробки та прийому платежів через інтернет. Стартап є конкурентом американської Stripe і голландської Adyen. Сервіс працює в США, Європі, на Близькому Сході і частково в Азії. З проектом працюють Samsung, Adidas, Deliveroo і Virgin.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Checkout.com в травні минулого року завершив раунд фінансування серії А, в ході якого йому вдалося залучити $230 млн інвестицій. З урахуванням даних інвестицій ринкова вартість Checkout досягла приблизно $2 млрд.
З тих пір компанія досягла вражаючого зростання, збільшивши обсяг транзакцій на 250% в порівнянні з минулим роком і підбираючи іменитих клієнтів – від сінгапурського сервісу замовлення таксі Grab до американського онлайн-брокерського агентства Robinhood.
Тим не менш, цього недостатньо, щоб наздогнати приватну компанію Stripe, остання вартість якої оцінюється в $36 млрд доларів, а також Adyen з ринковою капіталізацією в $38 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.