TikTok зібрав рекламні інструменти для бізнесу на одній платформі

Компанія зібрала всі формати на одній платформі для зручності

фото DR

Сервіс коротких відеороликів TikTok створив платформу для брендів і маркетологів TikTok for Business, повідомив vc.ru представник компанії.

За допомогою сайту бізнес може отримати доступ до рекламних форматів TikTok, включаючи TopView – повноекранний банер, який з'являється при першому запуску програми.

Крім того, на платформі представлені формати: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge і Brand Effect.

Brand Takeover – це повноекранний банер із зворотним відліком на 3-5 секунд до кнопки закриття.

Hashtag Challenge – це флешмоб від імені бренду, який триває шість днів.

In-Feed Video – кампанія з роликом на 5-15 секунд в стрічці користувачів.

Brand Effect – брендовані 2D- або 3D-фільтри.

Всі ці формати пропонувалися і до запуску TikTok for Business, але тепер компанія зібрала їх на одній платформі, на якій будуть з'являтися й інші нові продукти.

За даними видання, разом із запуском платформи компанія представляє ще один рекламний AR-інструмент – Brand Scan. Він дозволить додавати ефекти на передній або на задній план відео.

Крім того, TikTok запускає онлайн-центр навчання, який допоможе маркетологам вивчити TikTok і його рекламні формати, пише TechCrunch. Учасники навчання отримають керівництва з продуктів і вивчать найкращі кейси.

Зазначається що TikTok не розкриває ціни на свої рекламні інструменти.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS