Сервіс коротких відеороликів TikTok створив платформу для брендів і маркетологів TikTok for Business, повідомив vc.ru представник компанії.
За допомогою сайту бізнес може отримати доступ до рекламних форматів TikTok, включаючи TopView – повноекранний банер, який з'являється при першому запуску програми.
Крім того, на платформі представлені формати: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge і Brand Effect.
Brand Takeover – це повноекранний банер із зворотним відліком на 3-5 секунд до кнопки закриття.
Hashtag Challenge – це флешмоб від імені бренду, який триває шість днів.
In-Feed Video – кампанія з роликом на 5-15 секунд в стрічці користувачів.
Brand Effect – брендовані 2D- або 3D-фільтри.
Всі ці формати пропонувалися і до запуску TikTok for Business, але тепер компанія зібрала їх на одній платформі, на якій будуть з'являтися й інші нові продукти.
За даними видання, разом із запуском платформи компанія представляє ще один рекламний AR-інструмент – Brand Scan. Він дозволить додавати ефекти на передній або на задній план відео.
Крім того, TikTok запускає онлайн-центр навчання, який допоможе маркетологам вивчити TikTok і його рекламні формати, пише TechCrunch. Учасники навчання отримають керівництва з продуктів і вивчать найкращі кейси.
Зазначається що TikTok не розкриває ціни на свої рекламні інструменти.