TikTok зібрав рекламні інструменти для бізнесу на одній платформі
Компанія зібрала всі формати на одній платформі для зручності

Сервіс коротких відеороликів TikTok створив платформу для брендів і маркетологів TikTok for Business, повідомив vc.ru представник компанії.
За допомогою сайту бізнес може отримати доступ до рекламних форматів TikTok, включаючи TopView – повноекранний банер, який з'являється при першому запуску програми.
Крім того, на платформі представлені формати: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge і Brand Effect.
Brand Takeover – це повноекранний банер із зворотним відліком на 3-5 секунд до кнопки закриття.
Hashtag Challenge – це флешмоб від імені бренду, який триває шість днів.
In-Feed Video – кампанія з роликом на 5-15 секунд в стрічці користувачів.
Brand Effect – брендовані 2D- або 3D-фільтри.
Всі ці формати пропонувалися і до запуску TikTok for Business, але тепер компанія зібрала їх на одній платформі, на якій будуть з'являтися й інші нові продукти.
За даними видання, разом із запуском платформи компанія представляє ще один рекламний AR-інструмент – Brand Scan. Він дозволить додавати ефекти на передній або на задній план відео.
Крім того, TikTok запускає онлайн-центр навчання, який допоможе маркетологам вивчити TikTok і його рекламні формати, пише TechCrunch. Учасники навчання отримають керівництва з продуктів і вивчать найкращі кейси.
Зазначається що TikTok не розкриває ціни на свої рекламні інструменти.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].