TikTok зібрав рекламні інструменти для бізнесу на одній платформі

TikTok зібрав рекламні інструменти для бізнесу на одній платформі

Компанія зібрала всі формати на одній платформі для зручності

TikTok зібрав рекламні інструменти для бізнесу на одній платформі
фото DR

Сервіс коротких відеороликів TikTok створив платформу для брендів і маркетологів TikTok for Business, повідомив vc.ru представник компанії.

За допомогою сайту бізнес може отримати доступ до рекламних форматів TikTok, включаючи TopView – повноекранний банер, який з'являється при першому запуску програми.

Крім того, на платформі представлені формати: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge і Brand Effect.

Brand Takeover – це повноекранний банер із зворотним відліком на 3-5 секунд до кнопки закриття.

Hashtag Challenge – це флешмоб від імені бренду, який триває шість днів.

In-Feed Video – кампанія з роликом на 5-15 секунд в стрічці користувачів.

Brand Effect – брендовані 2D- або 3D-фільтри.

Всі ці формати пропонувалися і до запуску TikTok for Business, але тепер компанія зібрала їх на одній платформі, на якій будуть з'являтися й інші нові продукти.

За даними видання, разом із запуском платформи компанія представляє ще один рекламний AR-інструмент – Brand Scan. Він дозволить додавати ефекти на передній або на задній план відео.

Крім того, TikTok запускає онлайн-центр навчання, який допоможе маркетологам вивчити TikTok і його рекламні формати, пише TechCrunch. Учасники навчання отримають керівництва з продуктів і вивчать найкращі кейси.

Зазначається що TikTok не розкриває ціни на свої рекламні інструменти.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло