Компанія «Київхліб» з початку року збільшила регіональні продажі на понад 15%. Про це повідомляється на сайті компанії.
«Відбулося це завдяки відкриттю своїх представництв у ще 8 регіонах України. Зокрема йдеться про Одеську, Черкаську, Чернігівську, Житомирську, Вінницьку, Львівську, Івано-Франківську області, Луцьк, Кропивницький та Кривий Ріг», – зазначається у повідомленні.
Згідно з повідомленням, у компанії бачать, що попит зростає на хліб із відповідним терміном зберігання.
Аналітики компанії також зазначають, що в останні роки змінюються смакові уподобання українців. «Приміром, виробництво зернового та тостового хліба зросло двічі, порівняно за аналогічний період торік. Зростає частка й преміального продукту. Особливо, київський хліб смакує одеситам. Сьогодні компанія постачає до південного регіону на третину більше, ніж у 2019-му», – вказується у повідомлені.
Як повідомлялося, «Київхліб» розпочав експорт до Великобританії.