«Київхліб» розширив мережу регіональних представництв
Регіональні продажі зросли на понад 15%

Компанія «Київхліб» з початку року збільшила регіональні продажі на понад 15%. Про це повідомляється на сайті компанії.
«Відбулося це завдяки відкриттю своїх представництв у ще 8 регіонах України. Зокрема йдеться про Одеську, Черкаську, Чернігівську, Житомирську, Вінницьку, Львівську, Івано-Франківську області, Луцьк, Кропивницький та Кривий Ріг», – зазначається у повідомленні.
Згідно з повідомленням, у компанії бачать, що попит зростає на хліб із відповідним терміном зберігання.
Аналітики компанії також зазначають, що в останні роки змінюються смакові уподобання українців. «Приміром, виробництво зернового та тостового хліба зросло двічі, порівняно за аналогічний період торік. Зростає частка й преміального продукту. Особливо, київський хліб смакує одеситам. Сьогодні компанія постачає до південного регіону на третину більше, ніж у 2019-му», – вказується у повідомлені.
Як повідомлялося, «Київхліб» розпочав експорт до Великобританії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].