Київський аеропорт «Жуляни» скоротить половину персоналу

Це близько 1000 співробітників

фото: iev.aero

Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) скоротить половину 2-тисячного персоналу через кризу в авіаційній галузі внаслідок пандемії. Про це повідомляє пресслужба аеропорту.

Зазначається, що накопичення проблем супроводжувалося відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду та профільного міністерства. Керівництво Міжнародного аеропорту «Київ» наголошує, що неодноразово зверталося по допомогу до влади, але належної й своєчасної реакції так і не отримало.

«Ми прогнозуємо повільне відновлення попиту на авіаперельоти й очікуємо повернення до докарантинного рівня лише за кілька років. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити. На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі», – зазначив генеральний директор керуючої компанії «МАСТЕР-АВІА» Олег Левченко.

На цей момент кожен підрозділ аеропорту «Київ» вирішує, кого зі співробітників звільнити і як оптимізувати роботу підприємства.

Також зазначається, що в суміжних підприємствах, які співпрацюють з аеропортом, працевлаштовано 8000 співробітників. Аеропорт «Київ» – це другий за пасажиропотоком аеропорт України, це майже 3 млн пасажирів і 30 000 рейсів на рік.

Раніше повідомлялося, що міжнародний аеропорт «Київ» за грудень 2019 року обслужив 203 900 пасажирів. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS