Київський аеропорт «Жуляни» скоротить половину персоналу
Це близько 1000 співробітників

Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) скоротить половину 2-тисячного персоналу через кризу в авіаційній галузі внаслідок пандемії. Про це повідомляє пресслужба аеропорту.
Зазначається, що накопичення проблем супроводжувалося відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду та профільного міністерства. Керівництво Міжнародного аеропорту «Київ» наголошує, що неодноразово зверталося по допомогу до влади, але належної й своєчасної реакції так і не отримало.
«Ми прогнозуємо повільне відновлення попиту на авіаперельоти й очікуємо повернення до докарантинного рівня лише за кілька років. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити. На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі», – зазначив генеральний директор керуючої компанії «МАСТЕР-АВІА» Олег Левченко.
На цей момент кожен підрозділ аеропорту «Київ» вирішує, кого зі співробітників звільнити і як оптимізувати роботу підприємства.
Також зазначається, що в суміжних підприємствах, які співпрацюють з аеропортом, працевлаштовано 8000 співробітників. Аеропорт «Київ» – це другий за пасажиропотоком аеропорт України, це майже 3 млн пасажирів і 30 000 рейсів на рік.
Раніше повідомлялося, що міжнародний аеропорт «Київ» за грудень 2019 року обслужив 203 900 пасажирів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].