Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever і Danone створили консорціум, який займеться вирішенням проблеми зміни клімату. Як повідомляє Bloomberg, група отримала назву Transform to Net Zero.
До її складу увійшли також автовиробник Mercedes-Benz AG, данський суднохідний гігант Moller-Maersk, індійська інформаційно-технологічна Wipro, власник Avon – Natura & Co та низка інших. Між тим повідомляється, що до консорціуму можуть приєднатися й інші учасники.
Transform to Net Zero співпрацюватиме з некомерційним Фондом захисту навколишнього середовища та обмінюватиметься інформацією про скорочення викидів, інвестування в технології по скороченню викидів вуглецю та координації в цілях держполітики.
Раніше Microsoft заявила про свої плани до 2030 року стати «вуглецево-негативною» компанією і вкласти $1 млрд в очищення атмосфери від своїх викидів. Amazon також взяла на себе зобов'язання нейтралізувати викиди вуглецю і залучити до проекту інші компанії. Обидва технологічних гіганта зазнали критики з боку кліматичних активістів через те, що продовжують надавати послуги хмарних обчислень великим виробникам нафти і газу.
У червні Unilever повідомив, що вказуватиме на етикетках вуглецевий слід кожного з 70 000 своїх продуктів. Щорічно компанія викидає близько 100 млн тонн вуглекислого газу.