Microsoft, Nike, Starbucks, Mercedes-Benz та інші об’єднались у вуглецево-нейтральний консорціум
Новий альянс отримав назву Transform to Net Zero

Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever і Danone створили консорціум, який займеться вирішенням проблеми зміни клімату. Як повідомляє Bloomberg, група отримала назву Transform to Net Zero.
До її складу увійшли також автовиробник Mercedes-Benz AG, данський суднохідний гігант Moller-Maersk, індійська інформаційно-технологічна Wipro, власник Avon – Natura & Co та низка інших. Між тим повідомляється, що до консорціуму можуть приєднатися й інші учасники.
Transform to Net Zero співпрацюватиме з некомерційним Фондом захисту навколишнього середовища та обмінюватиметься інформацією про скорочення викидів, інвестування в технології по скороченню викидів вуглецю та координації в цілях держполітики.
Раніше Microsoft заявила про свої плани до 2030 року стати «вуглецево-негативною» компанією і вкласти $1 млрд в очищення атмосфери від своїх викидів. Amazon також взяла на себе зобов'язання нейтралізувати викиди вуглецю і залучити до проекту інші компанії. Обидва технологічних гіганта зазнали критики з боку кліматичних активістів через те, що продовжують надавати послуги хмарних обчислень великим виробникам нафти і газу.
У червні Unilever повідомив, що вказуватиме на етикетках вуглецевий слід кожного з 70 000 своїх продуктів. Щорічно компанія викидає близько 100 млн тонн вуглекислого газу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].